GAME BRILA

GAME BRILA

بازی،نرم افزار،آهنگ و جدیدترین عناوین روزدنیا

 

 

مرورگر ایمیل-موزیلا

http://img.asandownload.com/Software/images/internet/WebBrowser/Mozilla.Firefox.jpg

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 موزیلا فایرفاکس ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.



ادامه مطلب
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, |
 

دانلود Internet Download Manager v6.08 Final - نسخه ای جدید از یکی از سریعترین نرم افزار های مدیریت

 

دانلود Internet Download Manager v6.08 Final - نسخه ای جدید از یکی از سریعترین نرم افزار های مدیریت دانلود دنیا

Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر می باشد که دارای قابلیت هایی برای ادامه دانلود و حتی زمان بندی برای دانلودها می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه گرفتن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوب به علت هایی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و ... کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

سایر امکانات نرم افزار Internet Download Manager :
- افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر.
- قابلیت ادامه دانلود (در دانلود فایل های حجیم).
- بررسی خودکار توسط آنتی ویروس.
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا.
- پیش نمایش فایل های ZIP.
- دسته بندی برای دانلودها.
- زمان بندی حرفه ای دانلودها.
- افکت های صوتی برای امکانات مختلف.
- پشتیبانی HTTPS.
- امکان صف بندی دانلودها.
- شتاب دهنده داخلی سرعت دانلود.
- پنل دانلود مخصوص سایت های ویدئویی برای دانلود ویدئوهای فلش از سایت هایی مانند YouTube, MySpaceTV, Google Videos.
- پشتیبانی کامل از ویندوزهای Vista و Win7.
- Youtube Grabber.
- پشتبانی از پروتوکل MMS.
- یکپارچگی کامل با IE و مرورگرهایی که برپایه IE ساخته شده اند.
- موتور توسعه یافته و قدرمند دانلود.
- یکپارچگی کامل با تمامی مرورگرهای محبوب.
- تولبار بهینه شده.
- دانلود ساده تنها با یک کلیک.



ادامه مطلب
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:Internet Download Manager 6,07 Build 11 Final Retail, دانلود, دانلود اخرين ورژن نرم افزار, دانلود افزایش سرعت تا 5 برابر, دانلود برنامه IDM, دانلود برنامه تسریع دهنده دانلود, دانلود برنامه مدیریت دانلود, دانلود برنامه مدیریت دانلود برای اپرا, دانلود برنامه مدیریت دانلود برای فایرفاکس, دانلود برنامه مدیریت دانلود سریع, دانلود تسریع کننده دانلود IDM, دانلود دانلود کامل یک سایت, دانلود قویترین برنامه دانلود, دانلود مدیریت دانلود, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار جديد, سايت دانلود نرم افزار, |
 

The KMPlayer v3.0.0.1440 Final

دانلودنرم افزار پخش فيلم  The KMPlayer v3.0.0.1440 Final

دانلود نرم افزار پخش فيلم  The KMPlayer v3.0.0.1440 Final

 

داشتن یک پلیر پخش فیلم و موزیک با قابلیت پخش تمام فایل های مالتی مدیا و امکانات فراوان مورد نیاز هر کاربر در امپیوتر خود می باشد. امروز در سایت سافتك ورژن جدیدی از یک نرم افزار پلیر بسیار پر طرفدار را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار جدید KMPlayer یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک در سراسر جهان به شمار میرود که می توان به جرات این پلیر جدید ساخت شرکت کره ای را رغیب نرم افزارهای قدیمی شرکت های آمریکایی همچون Winamp ، JetAudio و … دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فایل های مالتی مدیا اعم از فرمت های گوناگون ویدیویی و فرمت های مختلف صوتی را در کامپیوتر خود بخش و اجرا نمایید. داشتن محیط گرافیکی بسیار زیبا و امکانات و قابلیت های فراوان آنرا به پلیری منحصر به فرد تبدیل کرده است. توانایی پخش فیلم های با کیفیت DVD در مقایسه با حجم کم آن یکی دیگر از ویژگی های این پلیر در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD می باشد. شما در این برنامه به آسانی میتوانید فیلم های مورد نظرتان را همراه با زیر نویس و در اختیار داشتن تمامی امکانات پخش فیلم تماشا کنید. داشتن انواع تنظیمات مربوط به سایز و کیفیت تصویر فیلم ها و نیز داشتن تنظیمات مختلف مربوط به کیفیت صدا از قابلیت های دیگر این پلیر بسیار عالی به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است …

برخي از ویژگیهای اين نرم افزار:
- امکان پخش تمام فایلهای ویدیویی از جمله AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و…
- امکان پخش تمام فایلهای صوتی از جمله MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و…
- امکان فراخوانی زیرنویس فیلم ها از هر کجای سیستم بدون تنظیمات اضافی.
- قابلیت انجام تنظیمات مختلف سایز و کیفیت تصویر و صدا.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن اسکین های متفاوت و بسیار زیبا.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و …



ادامه مطلب
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:KMPlayer v3,0,0,1440, The KMPlayer v3,0,0,1440 Final, دانلود, دانلود اخرين ورژن نرم افزار, دانلود جديد ترين نرم افزار, دانلود رايگان, دانلود رايگان نرم افزار, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2010, دانلود نرم افزار KMPlaye, دانلود نرم افزار جديد, دانلود نرم افزار مالتی مدیا, دانلود نرم افزار موزیک پلیر, دانلود نرم افزار پخش اهنگ, دانلود نرم افزار پخش فيلم The KMPlayer v3,0,0,1440 Final, دانلود نرم افزار پخش فیلم, دانلود نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس, دانلود نرم افزار پخش فیلم در کامپیوتر, دانلود نرم افزار پخش فیلم و اهنگ, دانلود نرم افزار پلیر, سايت دانلود نرم افزار, نرم افزار, نرم افزار جديد, نرم افزار پخش فيلم, پخش فيلم, |
 

دانلود انیمیشن UP 3D BluRay 720p Half SBS

دانلود انیمیشن UP 3D BluRay 720p Half SBS

  • دسته بندي:

DVD X Studios CloneDVD بی شک یکی از یکی از کاملترین نرم افزارهایست که می تواند امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن ها بتوانند به سادگی کار رایت برروی انواع لوح های فشرده را به شکل های مختلف انجام دهند. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار با شکستن کدها و قفلهای محافظتی و منظقه ای دی وی دی ها به سادگی می توانید از دی وی دی هایی که در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن کپی برداری کنید. این نرم افزار به وسیله تکنولوژی transcoding توانایی فشرده سازی فیلم های DVD را با کمترین افت کیفیت دارا می باشد. به طوری که می توانید از روی فیلم DVD زبان و صدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و این نرم افزار فیلم را به اندازه حجمی که مشخص کرده اید فشرده کند. به صورت مثال شما میتوانید با این نرم افزار قدرتمند فیلمهای دی وی دی با ظرفیت 8.5 گیگا بایتی را بر روی دی وی دی های 4.7 گیگا بایتی بدون افت کیفیت و با کیفیت عالی رایت نمایید. با استفاده ازاین نرم افزار قدرتمند شما میتوانید به سادگی از دی وی دی های خود کپی تهیه کنید و یا اینکه از آنها بر روی سیستم خودتان بک آپ تهیه نمایید و با فرمت ISO ذخیره نمایید. و دی وی دی های فیلم خود را تبدیل به فرمتهای AVI, ASF, iPod MP4, PSP MP4, 3GP, etc نمایید. در صورتی که دی وی دی های شما دارای قفل های CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشد به راحتی با یک کلیک این محدودیها را حذف نمایید.همچنین با کمک این نرم افزار میتوانید از دی وی دی های فیلم و تبدیل فرمت آنها برای Apple iPod, PSP, Zune, Smart Phone, etc... استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی
نرم افزار DVD X Studios CloneDVD:
- قابلیت بک آپ گیری و کپی از فیلمهای دی وی دی و تبدیل آنها
- قابلیت رایت انواع فیلم به صورت VCD و یا DVD با کیفیت عالی
- پشتیبانی از اکثر فرمت های مختلف چند رسانه ای
- تبدیل و فشرده سازی DVD-9 به DVD-5 با کیفیت بالا
- کپی و تکثیر از DVD های قفل دار و خش دار
- پشتیبانی از انواع فرمت ها در ایمیج لوح های فشرده
- سازگاری با تمام سخت افزار ها و CD/DVD writers
- قابلیت ایمیج گیری از لوح های فشرده و تبدیل آنها
- حجم مناسب با توجه به قابلیت های نرم افزار
- تبدیل فیلمهای AVI, ASF, 3GP برای Smart Phone, MP4 for Apple iPod, MP4 for Sony PSP
- برداشتن محدودیت منطقه ای و قفل DVD و حذف CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS
- کپی فیلم های دی وی دی برروی لوح های فشرده دی وی دی  و گرفتن ایمیچ
- بهترین کیفیت ممکن در کپی فیلم ها ی NTSC  و PAL
- پشتیبانی کامل از دی وی دی های DVD-R(W), DVD+R(W), DVD DL-RW, DVD DL+R
- قابلیت تبدیل MPEG4 یا کیفیت عالی
- قابلیت پشتیبانی از دی وی دی های دو لایه و کپی و رایت DVD-9
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جالب و جذاب و کپی تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از زبانهای مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

منبع : www.AsanDownload.com

DVD X Studios CloneDVD بی شک یکی از یکی از کاملترین نرم افزارهایست که می تواند امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن ها بتوانند به سادگی کار رایت برروی انواع لوح های فشرده را به شکل های مختلف انجام دهند. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار با شکستن کدها و قفلهای محافظتی و منظقه ای دی وی دی ها به سادگی می توانید از دی وی دی هایی که در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن کپی برداری کنید. این نرم افزار به وسیله تکنولوژی transcoding توانایی فشرده سازی فیلم های DVD را با کمترین افت کیفیت دارا می باشد. به طوری که می توانید از روی فیلم DVD زبان و صدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و این نرم افزار فیلم را به اندازه حجمی که مشخص کرده اید فشرده کند. به صورت مثال شما میتوانید با این نرم افزار قدرتمند فیلمهای دی وی دی با ظرفیت 8.5 گیگا بایتی را بر روی دی وی دی های 4.7 گیگا بایتی بدون افت کیفیت و با کیفیت عالی رایت نمایید. با استفاده ازاین نرم افزار قدرتمند شما میتوانید به سادگی از دی وی دی های خود کپی تهیه کنید و یا اینکه از آنها بر روی سیستم خودتان بک آپ تهیه نمایید و با فرمت ISO ذخیره نمایید. و دی وی دی های فیلم خود را تبدیل به فرمتهای AVI, ASF, iPod MP4, PSP MP4, 3GP, etc نمایید. در صورتی که دی وی دی های شما دارای قفل های CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشد به راحتی با یک کلیک این محدودیها را حذف نمایید.همچنین با کمک این نرم افزار میتوانید از دی وی دی های فیلم و تبدیل فرمت آنها برای Apple iPod, PSP, Zune, Smart Phone, etc... استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی
نرم افزار DVD X Studios CloneDVD:
- قابلیت بک آپ گیری و کپی از فیلمهای دی وی دی و تبدیل آنها
- قابلیت رایت انواع فیلم به صورت VCD و یا DVD با کیفیت عالی
- پشتیبانی از اکثر فرمت های مختلف چند رسانه ای
- تبدیل و فشرده سازی DVD-9 به DVD-5 با کیفیت بالا
- کپی و تکثیر از DVD های قفل دار و خش دار
- پشتیبانی از انواع فرمت ها در ایمیج لوح های فشرده
- سازگاری با تمام سخت افزار ها و CD/DVD writers
- قابلیت ایمیج گیری از لوح های فشرده و تبدیل آنها
- حجم مناسب با توجه به قابلیت های نرم افزار
- تبدیل فیلمهای AVI, ASF, 3GP برای Smart Phone, MP4 for Apple iPod, MP4 for Sony PSP
- برداشتن محدودیت منطقه ای و قفل DVD و حذف CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS
- کپی فیلم های دی وی دی برروی لوح های فشرده دی وی دی  و گرفتن ایمیچ
- بهترین کیفیت ممکن در کپی فیلم ها ی NTSC  و PAL
- پشتیبانی کامل از دی وی دی های DVD-R(W), DVD+R(W), DVD DL-RW, DVD DL+R
- قابلیت تبدیل MPEG4 یا کیفیت عالی
- قابلیت پشتیبانی از دی وی دی های دو لایه و کپی و رایت DVD-9
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جالب و جذاب و کپی تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از زبانهای مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

منبع : www.AsanDownload.com

------------------------------------------------------------------------------------------------ gamebrila برای تبادل لینک انلاین به پایین صفحه مراجعه کن جون من اگه از این مطلب خوشت امده روی +1 کلیک کن -------------------------------------------------------------------- اخرین بروز رسانی ::2دقیقه و 46ثانیه پیش 


جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, |
 

Google Chrome18

 

 

مرورگر وب جدید و سریع Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.

گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب


قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ...



ادامه مطلب
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, |
 

winrar

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/10-22/winrar3.9.jpg

 

WinRAR يك نرم افزار قدرتمند براي مديريت فايل هاي فشرده هست. به كمك اين نرم افزار ميتونيد فايل هاي خودتون رو فشرده كرده و حجم اونها را كاهش بدين تا در نقل و انتقال وقت كمتري صرف بشه!.در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files, 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این

نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.


ا
مکانات

نرم افزار WinRAR 3.93 Final :

1- دارای منوی فارسی در نسخه فارسی
2- بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها
3- ا
مکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ
4- ساخت نسخه نصبی از
برنامه ها
5- ا
مکان تعریف Recovery Record جهت بازیابی فایل فشرده ای که در انتقال خراب شده است.
6- ا
مکان تعمیر فایلهای فشرده
7- ساخت دو فرمت RAR و ZIP
8- باز کردن اکثر فرمتهای فشرده فایلی
و ...



ادامه مطلب
 

CyberLink PowerDVD Ultra

CyberLink پلير قدرتمند و همه كاره CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.8684.1312

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

ادامه.....

 



ادامه مطلب
 

دانلود نرم افزار yahoo!messenger 11

دانلود نرم افزار yahoo!messenger 11



ادامه مطلب
 

نرم افزار opera 11 final

نرم افزار opera 11 final



ادامه مطلب
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

دسته بندی

کدتقلب

ترینر

save (سیو)

دانلودبازی

نقد و برسی

راهنمای بازی

دمو

نرم افزار

دانلود آهنگ

جوک

آیامیدانید؟

اخبارموبایل

کشتی کج

اخباربازی

اخبار رایانه

گالری عکس

 

لینکها

خدمات رایانهای (تی ای ان) TEN

جدیدترین اخبار بارسلون

بانک اطلاعات نرم افزار

بانک کد جاوا اسکریپت

آگهی تبلیغاتی

دانلودفیلم

با ارسال اس ام اس شارژ رایگان بگیرید

دانلودرایگان،فیلتر ش...ن،فیلم،عکس و....

گردشگری

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

 

مطالب قبلی

» دانلود مجموعه کامل کلکسیون بازی های ماریو قارچ خور Super Mario Collection
» آهنگ جدید و بسیار زیبای شهرام كاشانی با نام باشی نباشی
» آهنگ جديد و فوق العاده زيباي رضا صادقی به نام حس خوب
» دانلودآهنگ جدیداندی چه حس قشنگی...باچهارکیفیت متفاوت
» مرورگر ایمیل-موزیلا
» آهنگ جدید و فوق العاده زیبای جمشید با نام عشق بچگی ... با کیفیت ارجينال
» موزیک ویدیو جدید فوق العاده زیبای ستار با نام کمتر گله کن ... با 2 کیفیت
» دمو آلبوم جدید و فوق العاده زیبای زنده یاد جهان قشقایی به نام سکوت ...
» آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سندی به نام حیف ..
» آلبوم جدید و فوق العاده زيباي علي تكتا به نام زمونه ... با 4 كيفيت
» آهنگ جدید و فوق العاده زیبای INNA به نام Caliente ...
» دانلود Internet Download Manager v6.08 Final - نسخه ای جدید از یکی از سریعترین نرم افزار های مدیریت
» The KMPlayer v3.0.0.1440 Final
» عمادطالب زاده
» ویدئو جدید و بسیار زیبا و شاد اشکین ۰۰۹۸ و علیرضاز و مهدی حسینی با نام رعنا ...
» دانلود انیمیشن UP 3D BluRay 720p Half SBS
» تاریخ عرضه و سیستم مورد نیاز Alan Wake
» resident evil 6 و اخبارعرضه آن به بازار
» جک بهمن ماه
» آیامیدانید؟بهمن ماه

 

ارشیو

بهمن 1390

 

نویسندکان

محمدجوادی یزدی

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GAME BRILA و آدرس gamebrila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

سایت منتقل شد!

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 62761
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل
ابزار پرش به بالا